Alone

Yes nu har damerna lämnat mig :) Det har varit skit kul att ha dom här! Och förhoppningsvis många mer sånna här helger :D Vi har spelat spel, sett film och allmänt snackat skit :) Fan natten mot lördag så satt vi och snackade och så frågade jag vad klockan var. Då var den typ tio i fem eller nå :P Tiden flög iväg kan man lugnt säga :)

Sen igår så åkte vi in till stan och handlade lite och gick på systemet :) Sen så åkte vi hem och på kvällen gjorde vi egen pizza och såg fem filmer :P

Och nu har dom som sagt farit hem. Funderar på att städa min lägenhet för imorrn far jag bort ett litet tag. Ska bli skönt. Alltid skönt att vara med mamma :) Som den morsgrisen jag är ;)

Stugan imorrn :D

MVH/ Elin Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0