Holiday :D

Tjosan hejsan. Ja då var det helt och efter en lång och slitsam vecka "host  host" så får jag äntligen vila ut.... Haha skämt åsido. Nä men tänkte berätta lite om vad jag har gjort i veckan.

I måndags så var jag till piteå och soc.. Yeay.. Dock min sista månad där. Jag och robin for i alla fall så hann göra bort ganska mkt ändå :)

I onsdags så var det snöstorm och självklart så hade jag arbetsförmedlinen på morgonen så var bara palla sig upp och dra till arbetsförmedlingen. Valde dock att gå osminkad så man inte skulle se ut som en zebra då allt smink hade runnit av all snö :S

I torsdags (igår) så drog jag och mamma till storheden.. Jag vart massa fattigare. Hon med ;P Nä men våran lilla shopping tur började på systemet = 400 kr fattigare :P Sen vidare till Ica Maxi = 350 kr fattigare :P och så fortsatte vi till djurmagazinet. Där hittade jag sex fiskar som jag köpte :) Alla var Platys fast olika färger. Skit fina i alla fall :)

Idag så har jag spenderat lite mer pengar :P Var på elgiganten och på ÖoB och sånt :P Sen ikväll så bär det av till stugan :) Ska bli så skönt... Inte för att jag gör nå speciellt på dagarna men mitt huvud går på högvarv pga stress så behöver komma bort ett tag :) Just ja! Tog min andra p-spruta idag :D Så nice :D

Ha en bra helg allihopa nu! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in min blogg!

http://valeriadahlen.blogg.se

2010-02-01 @ 14:44:45
Postat av: «PinkieLaady

Hejsan!

Vad tycker du om fjortisar? :)

Lägg gärna till mig på bloglovin om du gillar min blogg, säg till så lägger jag till dig med :)

Hoppas du har en fortsatt bra dag!

2010-02-02 @ 17:46:01
URL: http://pinkielaady.se/
Postat av: «PinkieLaady

Sv; tack för ditt svar och tack för bloglovin, lägger till dig med :D

2010-02-03 @ 15:30:15
URL: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0