I need you now ohh please don’t turn me away

Har inte uppdaterat på ett tag men av order från ewe så var det tydligen dags. Ja vad ska man säga. Ett nytt år har kommit. 2010. Vilken grej. Har inte gjort nå nyårslöften men ska försöka sluta med lite dåliga vanor samt försöka må bättre med mig själv. Borde nog också ta reda på vilka som verkligen är mina riktiga vänner och sånt men det har jag nog redan rätt bra koll på.

Ja vad ska man annars säga? Nyår var inte direkt nått att hurra för. Vilket det nästan aldrig är. Så ska nog sluta fira nyår eller nått... Kan inte påstå att jag direkt mår bra men så är det ibland.

Hjälper du mig kämpa när jag inte orkar längre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0