In my dreams

Ja jag är väl relativt känd av mina nära och kära att leva om när jag sover. Typ prata i sömnen och helt plötsligt sätta mig upp och sånt.

Var i stugan från måndag till onsdag och jag och mamma sov i soffan, mest för att se på tv längre och ha oss :P Och natten mot onsdag så hade jag satt mig upp och tok letat efter en flaska med nått innehåll. Hade råkat väcka mamma i proceduren :P Så hon frågade vad jag höll på med. Mitt svar blev Jag letar en flaska som jag har gömt i täcket. Mamma: Vadå för flaska? Jag: Men det var ju du som gav mig den jag vet att den är här. Skit samma!
Sen hade jag somnat om :P

Och inatt drömde jag nått skit konstigt. Vi var typ i shopping i Luleå. Men det var fest eller nått liknande. Jag var med Sandra Jönsson först. Men sen försvann hon och jag hittade en plånbok som jag trodde var hennes så jag ringde och sa det men hon hade sin med sig så jag kollade i den och då var det Robin Bruns. Så jag kollade om  han hade nå pengar och det var flera hundra så jag stal hans plånbok :P Och sen så mötte jag nå tjejer, tror det var ewe och emma, och satt och pratade med dom och sen tog jag taxi hem :P Då var det dags att vakna :P

Helt stört :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0