alone

Ja jag kan ju berätta lite om mina senaste dagar..

I fredags var jag på tjejkväll hos tanja :) det var jag, tanja, emma, ewe och anna :) det var hur trevligt som helst även fast jag var helt nykter. Vi sjöng lite singstar och käkade kyckling med nudlar som tanja hade gjort :) Sen så körde vi lite drickar spel men det var ju inte så kul för dom andra då jag bara drack päronsoda :P

Sen så kom lite kompisar från skellefteå och även nisse :) I det stora hela var det en jätte bra kväll. Var tillbaks i stugan fem på morgonen.

Lördags: Då dog min farfar. Jag är glad för hans skull för han hade svår alzeimers. Så han kom som inte ihåg nått eller nån. Har träffat han två eller tre gånger på typ två år. Trodde ändå inte det skulle göra så ont som det gjorde så det har varit jobbigt..

Ja annars så kom jag hem igår till lägenheten. Kändes som ännu jobbigare då eftersom jag var själv och tänkte mycket mer på det då. Men det kommer gå bra. 

Idag så ska jag och mamma rengöra akvariumet och hon ska rensa mitt avlopp :P Sånt gör jag verkligen inte själv. Hade tänkt ringa vårdcentralen idag men det vart inte, får ta det imorrn.

Ihelg så blir det pite. Det är alltid lika kul :) sen om en vecka får jag mest troligt besök :) det ska bli jätte roligt!

Ha det bra!
Puss å kram
Elin 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0