I miss how it feels when we touch

Så nu sitter jag i stugan med mamma och mormor. Så skönt att kunna sitta ute. Idag så har vi varit nere vid flotten och solat och jag har konstigt nog badat :P ja tills vattnet kom till bh:n iaf :P sen fegade jag ur :P
Och det var så varmt ute och så mkt blindingar och bremsar så jag och moster rymde ut med båten en sväng :P Ina fick följa såklart :P Hon hatar vatten men älskar att åka båt :P Hon är som konstig hon.

Ja vad händer mer idag? Ja vi ska fara till vistån(?!) och fiska. Tror det hette så iaf :P ska fiska med fluga tydligen för att det är rinnande vatten där alltså ingen sjö. Ja vi får väl se hur detta komma sluta :P

Ihelg blir det som vanligt piteå :P Ska vara fyllechaffis på lördag en sväng :) Hade väl ev planer på att fara på Midnight sun men kom på att det kanske blir lite mkt för mina stackars öron så jag slutade ut det :P
Så jag och ewe ska nog ta det lugnt i hennes lägenhet istället innan jag ska hämta folk :) Ska även pröva göra lasagne ;)

hearing you voice on the phone, makes me feel like i finally find home
oh i miss how it feels when we touch...
just like a papercut...


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hemmagjort lasange is tha shit ^^ Å de e faktiskt int så svårt å gö, så ja tycker go for it! ;)

2010-07-06 @ 19:03:46
URL: http://wannabeloved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0