Lost without you


Ajja min dag idag har än så länge sett ut så här:
Vart väckt kvart i åtta av en halv tokig farmor. Hon hade sett en annons i tidningen om att dom sökte folk som säljer blommor på lule kalaset. Och hon typ skrek åt mig: DU MÅSTE AGERA ELIN!!!!!
Nä jag var ganska arg efter det...
Sen så för att göra min dag bättre så var jag på vårdcentralen. Det var det vanliga. Hon skrev ut en burk panodil och en burk pronaxen. Sen så var det bara gå hem....

Ja annars då? Har funderat på att käka middag snart. Måste få bort lite rester och skit ur kylen :/

Lycksele nästa helg mest troligt! Oj vad jag behöver en må bra helg nu alltså :P

Haha ha det bra! Elin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0