Nobodys home

jadu kanske dags för en liten uppdatering då? :P

Kan ju börja med fredagen då jag kom hit till öjebyn och evelina :) Då så gick vi ut och käkade och sen så såg vi film hos mikko och sabrina :) Vi såg först Case 39. Läskiga barn..... Sånna filmer gör att man inte vill ha barn så hett tips till alla föräldrar som inte vill ha gravida barn är att be dom se den ;P Sen såg vi en av mina favorit filmer typ Law abiding citizen. Sjukt bra film och jag brukar verkligen inte ens gilla sånna filmer så den rekommenderas starkt! Nu så väntar jag bara på att the last song ska komma ut i bra version :P

Och igår då :) Dagen började med att vakna och känna massa lugn :) Sover aldrig så bra som jag gör här alltså. Tror jag ska kidnappa ewe alltså. Med tanke på att hon är den enda jag kan sova bra i närheten av. Även om vi sover i skilda rum så är det så. Tur man har tokbra vänner säger jag bara :D Sen så vart det att köra cadillac :) Jag började med att åka med till klubbgärdet och ta bilen sen därifrån. I början kom jag och bilen inte så bra överens men det gick vägen tillslut. Sen hämtade jag dom vid tio elva tiden på kvällen och körde dom runt stan så var hemma drygt halv tre :)

Idag har jag varit sally vakt medans ewe har jobbat. Den hunden är ju som så söt :) Man vill som äta upp henne :P Annars så har jag tagit årets första riktiga dopp! Vart på hammenviken och jag var först av jag tanja och bäckis att hoppa i :p Och skönt var det! Sen så käkade vi och nu sitter jag här :)

Så när ewe kommer tillbaks från att kika på allt som finns på havsbadet så blir det nog nån cider och bara ta det lugnt :) Åker hem imorrn :( Hatar att åka hem från öjebyn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0