Telephone

Måste erkänna att det här med att sitta på internet via telefonen inte är så fräsigt men min nya dator kommer i slutet av veckan eller början på nästa så det känns skönt. :) annars så vet jag som inte. Ryggen bråkar med mig som vanligt. Pite ihelg! Hell yeah! Längtar som faan! Men det gör jag visserligen alltid när jag får träffa brudarna :) måste till tvättstugan snart också... Passade på att tvätta lite kläder då jag är hemma :) hade dock bara tre maskiner tvätt men skönt att få bort det :) imorrn har jag rengöring av akvariumet på schemat. Även ev dammsugning kanske händer om jag är riktigt hurtig :p den som lever får se helt enkelt. Nää om man skulle se klart scrubs och sen lägga sig i min älskade säng som jag inte träffat på länge :-( great! Ha det bra :p och ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0