All the right moves in all the right faces

Hej och hå... Här har jag inte varit på ett tag :/ har dock jobbat ganska mkt. Eller praktiserat rättare sagt. Det har dock börjat bli lättare nu (hon har börjat bli mkt snällare) men jag slutar där på fredag.

Iaf så har jag lite bravader att berätta om. Jag är ju konstigt nog utbildat restaurangbiträde men det märktes inte i förrgår kan jag ju lätt säga. Jag skulle göra stuvade makaroner och korv. Inte mer än så. Men för det första när jag slog på mjölken så glömde jag ju bort den så den kokade över. Och jag tänkte att jag rengör plattan när den har svalnat så jag inte bränner mig på den. Så jag bytte platta och gjorde ny mjölk och det gick ju bra fram tills dess att jag skulle stoppa i makaronerna. Då råkade jag ställa makaron förpackningen på den varma plattan så limmet som höll ihop botten smälte. När jag då lyfte upp paketet så hade jag alla makaroner på spisen. Så robin fick dammsuga upp skiten. Sen så vart ju påsen i dammsugaren full så det var bara tömma ut makaronerna och när dammsugaren ska startas igen så går det en säkring. Ajja inte mer än så bara byta säkring...

Men nu kommer vi till det värsta (dyraste iaf), att min dator hade betett sig skit konstigt förra gången jag startade den men det var ju inte mer med det jag stängde ju bara av den. Men efter säkringen hade gått så hade nätagget även brunnit i datorn. Så det är bara beställa ny eftersom min dator har varit skit dålig länge så det är som inte värt att laga den och jag har hittat en dator jag ska ha och den kostar 6295 kr utan frakt..... Billigt och bra men en dator måste jag som ha.

Så har mina senaste dagar sett ut. Hoppas era har varit bättre...



Kommentarer
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ]

Hoho, inte billigt med ny dator =( Jag hittade en som jag ville ha, med den prestanda jag behöver och allt sånt.. 9000 spänn var det bara att hosta upp med då. Gick hem utan dator...

2010-06-10 @ 07:18:05
URL: http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0