Papercut

Sitter med mamma i soffan och ser my name is earl. Imorrn så är det urnsättning för morfar. Så det ska bli skönt att få en plats att kunna gå till. Annars så idag har jag varit på stan i piteå med mamma en sväng :) Ursäkta alla mina damer för att jag inte har hört av mig men det vart som mest en repa på stan sen var vi tvungen fara. Jag hittade iaf ett par korta bomulls shorts från hm för 79.50 tror jag :) Och ett par skor på din sko för 299 på rea! Oh happy days! Medans mamma är och ser när morfar hamnar i marken så ska jag förhoppningsvis till vårdcentralen för att kolla upp ryggen... Måste göra det nu! Saknar hästarna så himla mkt.... :(

Annars då? Ja men jämna plågor haha :P Bara att försöka se det lilla positiva i havet av negativitet :)

Miss mah ladies dock... Men jag kommer till piteå nästa helg (9-11) och då är det krogen med Kajsa och föehoppningsvis mah otha ladies :P Sen så måste jag finna tid att hälsa på min massa gravida fru också :) Känna lite på magen fastän hon hatar det :P HELL YEAH!

Haha ha en bra kväll mina läsare!

gick inte att ladda upp bild :(


Kommentarer
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ]

Mamma ville fara till Luleå på typ lördag, men hon shoppar ju i räsertempo, så det skulle vara kul om du kunde gå med mig på stan (i ett betydligt långsammare tempo ;P)

2010-06-29 @ 11:17:06
URL: http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0