you and me got lost somewhere

Bah är som trött på nått sätt... Men ändå inte.. har så jävla ont i ryggen så vill som inte sova för det är 10 resor värre när jag vaknat :/ Så nu har jag kapat min mammas lilla mini laptop ut i mitt rum i stugan. Kidnappade även hunden i samma vända. Gillar inte att sova själv här ute.... Lite sällskap vore inte helt fel. Nån som kan tycka synd om mig och min rygg. det hade varit en grej det..

Nä nu ska jag sluta vara så patetisk..

Imorrn väntar festligheter här i krokvattnet! Först ska vi löva bastuflotten. Det ville dock min kusins flickväns dotter göra :P Så söt hon är. Och glad vart jag för det ville definitivt inte jag göra. Sen ska vi röka aborre till lunch. Och sen kanske spela lite spel typ badminton och kubb och sånt. Sen middag på flotten och en repa på sjön med den :) Har fan fortfarande inte badat nå i år och tvivlar på att det kommer hända imorrn..

Men det ska bli kul att träffa mina kusiner :D Dom två av mina fem som jag har kontakt med :P Men jag älskar dom massor :D Jag är ju dock minstingen i släkten :P Mina kusiner är nämligen 32 och 34 år gamla :P

Men vi kanske höres mer ihelg!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är bra, sno hunden ;D

Hoppas ryggen blit bättre och att det blir en fin midsommar ^^

PoK

2010-06-25 @ 19:33:34
URL: http://disorienterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0