Funeral song

Ååh jag börjar få en smula panik av två orsaker.

1. Morfars begravning är imorrn och jag har inte ens kommit på att han är död

2. Min ål verkar inte äta! Har aldrig sett han äta! Baaah!

Hur satan ska jag då göra? Vill ju inte att Åke ska dö ju! Ingen av er som vet hur man kan få en öronål att äta? Undrar om han inte trivs hos mig med mina fiskar? Dock så brukar ju han och min mal dela på ett liiitet slott jag har men dom behöver ju inte tycka om varann för det. Jag vet att jag verkar som att fiskarna är det enda i mitt liv men ålen är ju ett djur och jag vill ju inte se han svälta!

Och till en liten bra sak :) Och då menar jag verkligen liten :P Jag har sett en liten fisk bäbis i mitt akvarium! Jag tror det är en platy och den är jätte söt :) Är bara konstigt den har undkommit mina grobianer till fiskar. Dom äter till och med på varann ibland :S Not nice. Dom har dock slutat med det. Hoppas jag.

Ajja, som sagt begravning imorrn. Vi far väl vid halv tio. Ska vara i ljusets kapell kl. 10.00. Jag tänker inte under några omständigheter ha en gnutta smink. Och det säger ju sig själv.. Det kommer verkligen bli skit jobbigt.. Men det är ju livets gång. Bara acceptera det och gå vidare. Tur jag har min släkt, familj och mina vänner!

Ajja men nu ska jag gå och diska. Ska få bort allt då jag ska vara borta ihelg.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Bra det där med sminket, det kommer gå jättebra =)

2010-03-25 @ 23:58:14
URL: http://disorienterad.blogg.se/
Postat av: Memod - Med glimten i ögat

Fin blogg! Vad 17 är en öronål? Har aldrig hört talas om! :)

2010-03-27 @ 15:03:58
URL: http://memod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0