Holiday

Jaa då har man äntligen kommit hem :) eller äntligen och äntligen.

Ajja vi börjar väl med begravningen i fredags. Den var hur fin som helst.. Lilla morfar.. Men det känns bra att det är över så man får gå vidare nu. Efter det så fikade vi och sen så for jag bort.

I lördags så var jag med helt underbara personer :) Älskar mina vänner <3

I söndags så stannade jag hos ewe :) Vi tog det helt lugnt, var jätte skönt! Stannade även till tisdag ;)

Sen igår då så släpptes jag av i stugan hos mamma för biffen och uffe skulle ändå till älvsbyn :) Dock så stannade jag inte kvar där så länge utan hängde med och var social där :)

Idag har jag varit på arbetsintervju! Så vi får hoppas på det bästa :) Även om det är långt ifrån ett drömjobb så är det fortfarande ett jobb :)

Nu ihelg så har jag hästarna fre-lör. Vet dock inte vad jag ska göra på lördag kväll och så men vi får se. Jag hittar säkert på nått.

Hur ser eran påsk ut?


Kommentarer
Postat av: Evelina

haha helt klart! ;D men du förtjänade den där helvetesgrejen :P ingen tvekan om saken haha ^^

Hur gick intervjun då? :D

2010-03-31 @ 17:26:26
URL: http://disorienterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0