I wish i had an angel

Ja vem önskar inte det. Jag är så trött. Har inte kunnat sova ordentligt sen morfar dog. Vaknar hela tiden och hur tidigt som helst. Men men det löser sig.

Tänkte berätta lite hur min vecka har sett ut!

Måndag: Var och köpte en ny telefon :) Vart en w715.

Tisdag: Då var jag och red! Fick rida Jebbe den här gången och höll nästan på att åka av en vända men nära skjuter ingen hare ;P Sen så fick jag åka tillbaks med telefonen till elgiganten för den startade inte. Dock så var det bara laddaren som var trasig.

Onsdag: Idag ska jag städa hade jag tänkt. Jag har som skjutit upp det ett tag nu men det börjar verkligen bli dags :S Sen så ska jag hem till mina föräldrar och äta, det händer inte så ofta, och ta hem volvon. Sen ikväll så ska jag bort och se en film.

Torsdag: imorrn har jag möte med AF kl. 10,00. Efter det ska jag till stallet. När jag är klar där så ska jag först till Aeon och boka nå tatuerings tider och sen ska jag till akvariecenter och se om min ål har kommit :)

Fredag: Då har jag möte på sunderbyn kl. 10,00. Sen så ska jag på stan med Ingela :) Och på kvällen kommer Evelina till mig :D

Min vecka har alltså varit och är rätt full :P Men det är bra för då har jag nått att göra ;P

Trodde jag hade nån bild på hästarna på datorn men tydligen inte :P Får fixa det

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0