I've got to move on and be who I am

Idag så är det en vecka sen morfar dog.. Har fortfarande inte förstått det än men det bästa sätt att hedra de döda är att fortsätta leva sitt eget liv har jag hört. Så jag försöker.

Idag har jag och mamma varit på storheden. Eller först på elgiganten med min tv, sen på dollarstore och sen på storheden :P Jag köpte lite ljuslyktor, schampo, en parfym och lite annat smått och gott.

Var på storheden igår också :P Då handlade jag mat och nå medel till mina fiskar samt beställde en ål som jag ska hämta på fredag! Det vart en öronål :) Skit söt och den ska heta åke! :D Åke Ål tyckte jag var som sött :P

Annars så händer det inte så mkt. Ska på soc möte på onsdag kl. 10,00 så då får jag förhoppningsvis pengar... Har levt i princip utan pengar i två veckor :S Men det ska väl lösa sig snart! Och mina nya leggings kom idag! Skit fina och dom passade! :D

Sen så vet jag som inte. Ska tatuera mig när jag får pengar nåndag. Ska dock fara och kolla vad det skulle kosta först. Ska tatuera in en Fresia på ena fotleden samt skriva Morfar. Det är min plan än så länge iaf!

Nä nu ska jag nog fortsätta städa och så ska jag rengöra hos fiskarna är min plan i alla fall. Sen så får jag se om jag ids göra allt idag :)

Ha det bra mina kära läsare :P

Puss å kram


En Fresia :) Jag tyckte den var jätte fin





Öronål (Åke Ål) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0