Meet me halfway

Ja, vad ska man säga? Ny dag nya tag. Idag så ska jag tvätta i alla fall. Och dammsuga. Sen så ska jag rengöra lite hos fiskarna. Dock inte allt för det ska jag ta på fredag när åke kommer :P Funderar på att köpa nytt grus och sånt :) Så det tror jag blir as bra! Har sett ett svart glittrigt grus som jag jätte gärna vill ha!

Ev. ihelg så kanske det blir piteå för min del. Det får jag veta imorrn om jag får pengar eller ej av soc :P Eller pengar får jag nog. Sen om jag hinner få det innan helgen var ju en bättre fråga... Dom är inte så där jätte pålitliga enligt egen erfarenhet. Måste fylla i blanketten också.

Sen måste jag till AF imorrn också och fylla i ett papper så jag får pengar därifrån. Är ju med i jobbgarantin vilket jag anser som ett skämt för det är då inga garantier på jobb där.. På tal om det så skulle jag behöva boka ett möte med min handläggare :S

Ajja. Ha en bra dag!



Can you meet me halfway, right at the borderline?
That's where I'm gonna wait for you
I'll be lookin' out night and day
Took my heart to the limit, and this is where I stay


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hojja, nu är det uppdaterat ;D sen är det alltid bra med pengar. Jag har nog sally i helgen :(

2010-03-09 @ 12:30:13
URL: http://disorienterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0