Million miles from home

Nää inte det jag är bara i böle hos evelina :P Kom på det så här hips vips igår kväll så jag tog en buss som gick tio över sju på kvällen och var då framme typ en timme senare. Där kom robin och hämtade mig och skjutsade mig vidare till böle :)

Igår kan jag berätta lite om. Ja jag for hem från stugan (spenderade ons-fre i stugan) och jag skulle hämta min Åke igår men han var slut i lager så om två veckor sa djurmagazinet. Det gick dock jag inte riktigt med på det utan for till akvariecenter och där skulle han nog få in dom på torsdag.
Så efter mitt möte på af på torsdag ska jag dit och kika om han har fått in nå bäbisar än. Samt att jag ska på Aeon och höra om två tatueringar jag vill göra typ pris och sånt.

Och min älskade mobil har dött.. R.I.P min W760i.. Kommer sakna dig :( Så var även och kikade på nya telefoner igår och eftersom jag inte är stenrik så blir det ingen W995 utan mest troligt en W595 tror jag den hette. Men den får duga tills vidare :) Det blir nog bra vilket som

Ajja bäst att börja klä sig och röra sig in mot piteå

puss å kram!



Kommentarer
Postat av: Emma

Sexy Bitch =P

2010-03-19 @ 12:26:22
URL: http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0