Going down in flames

Känner mig helt död... Håller på att tvätta just nu och ska byta rent i sängen och dammsuga hade jag tänkt. Och ta itu med min disk. Sen så kom jag även på nyss att, just ja fan, jag har AF kl. 09,00 imorrn. Det borde nästan vara olagligt med den tiden.

Och stressen fortsätter. Igår så var jag och red och det gick bra. Jebbe var lite väl pigg men det var okej ändå. Och då fick jag även veta att en av oss medryttare föll av Jebbe i söndags och bröt två revben och fick ett nyckelben ur led.

Så nu är vi helt plötsligt en man kort. Och det är nog tajt ändå att få ihop så hästarna får gå iaf fyra-fem dagar i veckan. Plus att nästa vecka kommer jag vara borta det mesta för jag har Zeke och Ina då och jag kan inte direkt ta med dom till stallet. Och så kommer jag vara i stugan då iaf.

Men på fredag ska jag dit och ge dom mat i alla fall. Och så ska jag rida lördag med Jeanette. Så det blir nog bra. Känns bara som att stressen snart tar ut en helt. Men det löser sig.

Jo för den delen så är jag 99,99 % säker på att jag verkligen har magkatarr. Just ja fan! Har glömt ta P-sprutan :O Får ringa om det imorrn kanske jag kan komma på morgonen dit.... STRESS!!!

Hoppas ni har haft en bättre tisdag än vad jag har haft :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta rök, banta, ät nyttig mat regelbundet, planera allt som går så du slipper stressa, sluta drick sprit, då ska du se att det blir bra :)

2010-05-04 @ 17:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0