I think I better leave right now

Hej och hå... Zeke är ganska fantastisk ibland :P Hämtade han efter jag hade varit i stallet igår. Och så var vi ut på en långpromenad nu på morgonen :P Självklart ska det ju komma en hare :P Och zeke är väl lite känd för att ha tagit ihjäl mindre djur. Dock så har han nog aldrig menat det men han leker lite våldsamt :P

Annars då? Jaa igår så städade jag lite och packade. Diskade även :) Gillar att komma hem till en någorlunda fin lägenhet :) Och jag ska ju vara borta ett par dagar nu :)
Har ju även fixat fisk matare :P Äran gick till min underbara syster :)
Nää om man skulle ta och hoppa in i duschen och göra sig klar för att åka till mamma kanske :)

Bloggar kanske från stugan senare :)

Ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0