Love

Åh jag är verkligen dålig på att uppdatera här :P Jag borde verkligen bli bättre!

Tänkte berätta lite om min helg och min kommande vecka om nån är intresserad.

Fredag:

Då for jag och mamma från stugan :) Vi hade varit där sedan onsdag. Så for vi direkt till min förhoppningsvis framtida praktikplats i en månad iaf :) Så jag skrev under nå papper och hade mig. Efter det så följde mamma mig till stallet och hjälpte mig att utfodra hästarna :) Hon var så söt mamma, "Men gud vad stora dom är!"  pratar med hästen: "Du gör väl inte illa mig nu va?"
Ganska skit söt mamma jag har :) Efter det så snabbstannade jag på systemet och sen till busstation och tog en buss till piteå :D Där träffade jag bäckis och biffen :) sen så drog jag hem till ewe och vi fixade oss inför Rockabilly kvällen på Statt.
Då vi hade fixat oss klart så drog vi till Agneta och Bosse och hade en mini förfest :) Så himla mysiga människor alltså! Man blir så glad av att vara där :D Sen så promenixade vi till statt och jag, ewe, emma och tina dansade mest hela kvällen :P Det var totally awesome!

Lördag:
Då for jag tillbaks till Lule för att rida :) Och det gick som vanligt jätte bra :D Dom är så fina pojkarna :) Efter det så for jag tillbaks till pite igen för jag skulle träffa nå folk :) Det hela slutade med att vi drog till skellefteå och grillade med Johnny och Peter. En helt fantastiskt trevlig kväll som jag vill göra om fler gånger :)

Söndag:
Ja jag kom hem idag på morgonen :) Sen så var jag med mamma och lullade på i deras lägenhet. Jag gick även ut med ina och badade henne efter det :) Sen så bjöd mamma på grillat kött, potatis, vitlökssmör och vitlöksbröd. Jag lovar att jag är inte kyssvänlig för tillfället haha :P
Och pappa såg min hals tatuering för första gången idag... Har ju haft den i lite mer än tre veckor..
Han reaktion löd: VAD I HELVETE HAR DU GJORT??? Det där tycker jag verkligen inte om!
Men men, min kropp ;)

Veckan:
Jaa imorrn och på tisdag ska jag rida i alla fall :) Samt att jag ska hämta Zeke då efter ridningen då min kusin och hans sambo åker med ett tåg som gick vid fem sex tiden på morgonen på onsdag :P Haha stackars jävlar :P
Sen på onsdag ska jag först och krama min mamma jätte mycket eftersom hon drar till turkiet i en vecka :P Sen ska jag hämta Ina och sen åka till piteå och hämta Ewe och dra till stugan :D MYYYYYS!

Satan i gatan vilket långt inlägg :P
Ska lägga upp en skit söt bild! Hittade den på nåns blogg så jag tjuvade den mohahah :P

Igelkotte bäbis <3


!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0