Sick and tired

Baaah jag är sjukligt trött... Fattar inte varför jag ska vakna så tidigt fastän jag får sova hur länge jag vill :/ Iaf idag så får jag det.. Ska inte rida förens fem så jag hade iaf kunnat få sova till tolv tycker jag. Men nädå jag ska tamejfan vakna åtta bara därför. Samma sak igår... Spelar ingen roll när jag går och lägger mig så vaknar jag tidigt.
Dock så är det väl också skönt att ha hela dagen framför sig men när man jämt är trött så är det inte lika kul längre....

Ajja nog om mitt gnällande. Idag så ska jag med mamma nånstans. Hon skulle fixa nå saker inför hennes 50 års resa som börjar imorgon :D Så glad för henne att hon får en välbehövlig semester! Efter det så vet jag inte om jag skulle äta där eller inte :/ Får se om jag ens vill... Och så ska jag ta hem bilen eftersom jag far till stallet sen :) När jag är klar där blir det direkt till Bergnäset och hämta Zeke :D:D Åh jag älskar den hunden :)

Imorrn drar jag till stugan! Så jävla skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0