When It was good

Idag så har jag varit på AF. Och men handläggare har fixat en praktikplats åt mig :) Så jag ska dit på fredag och skriva alla papper så det är klart. Jag hoppas dock inte att jag får börja redan till veckan då jag ska ha Ina och Zeke och vi ska vara i stugan.. Fan om det blir så så ligger jag illa till för Zeke kan inte vara nån annan stans och min kusin far till norge på tisdag så det är bara be att jag inte får börja riktigt än... Men med min tur så lär det ju vara precis så att på måndag så börjar jag...

Ajja annars idag då: Jaa klockan elva så ska jag och ta p-spruta :) Sen så blir det hem till mamma och hämta upp hon och sen till busstation för att hämta mormor och skjutsa runt henne och sen till stugan :) Ska bli skönt att få komma dit. Är så lugnt där :)

Sen på fredag så ska jag ju som sagt skriva papprena. Och sen så ska jag och mamma fara och mata hästarna. Sen så ska jag på rockabilly party på Statt i Piteå :D Det kommer nog bli as bra. Kan dock inte släppa oron över veckan som kommer.... Vill ju inte svika min kusin direkt..

Håll tummarna för mig!
Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0