Animal i have become

Ja då börjar jag med mina 30 dagar!
Och om ni kikar lite längre ner så ser ni att dag ett ska vara Om mig.
Blä nu är jag nog inte så duktig på att skriva saker om mig men jag testar :P

Om mig:
Jag är en i regel morgonpigg människa och det hatar mina närmsta som kanske inte tycker man ska stiga upp direkt man vaknat :P Men problemet är ju bara det att jag kan inte riktigt sova. Jag är vaken större delen av natten. Även om jag inte är uppe och springer utan ligger ner, och det ser ut som jag sover, så gör jag inte det. Har blivit en expert stirrare i väggen :P

Jag älskar djur. Speciellt hästar och hundar. Även om jag är aningens allergisk mot hästar så känns det som att vara i stallet är bland det bästa jag vet. Det är lugnt och fridfullt och man behöver aldrig vara nån man inte egentligen är där. För hästarna bryr sig inte, varken om hur man ser ut eller något annat så länge man är snäll.

Jag har nog blivit mer eller mindre expert på att byta hårfärg :P Det är en sak som jag nog aldrig riktigt blir nöjd med oavsett vad jag gör haha :P Önskar bara att håret inte behövde ta så mycket stryk av alla olika behandlingar och färger :P

Jag känner mig gammal. Jag är visserligen bara 21 men känner mig hur mycket äldre som helst. Inte för att jag är mognare men bara en sak som att när andra dricker så kör jag nästan hellre än att dricka själv :P Plus att jag spelar bingolotto typ varje söndag. Var visst nån jackpot tjosanhejsan på söndag. Spännande ;P

Jag gillar när alla är nöjda. Jag gillar att göra folk nöjda. För det är som en viss uppskattning i det och folk som verkligen känner mig vet hur jag funkar. Jag tror jag skulle kunna gå över eld och vatten bara alla var nöjda efter :P och det är nog inte alltid lätt att ha en sån i närheten. Jag är egentligen ganska hopplös....

Men dom som står mig nära släpper jag gärna inte. Jag tror jag skulle hänga mig fast i benet på dom om dom försökte lämna mig så dom hade tamejfan fått dra med mig vars fan dom än skulle. För jag skulle fan aldrig ha släppt :P

Jag kan dock vara en jävligt jobbig person. För mitt humör kan gå från noll till hundra på en halv sekund. I regel är jag nog bland dom lugnaste personerna. Och jag blir sällan arg. Men när jag blir arg på riktigt så blir jag det så det räcker och blir över. Sen har jag skit lätt för att bli ledsen. Det behöver inte vara nått stort eller nått utan jag är som lite överkänslig ibland.. :P

Jag har aldrig gillat mig själv. Kanske ibland en del av mig då och då men aldrig så man känner: Åh fan, idag är jag ju riktigt fin! Utan det är nog mer ett: Äh det får fan duga. Men det bara är så. Jag bara är så.

Finns ingen som kan påstå att jag är frisk :P Men det är kanske det den lilla charmen med mig innebär. Jag är inte riktigt normal :P Och jag vill inte vara riktigt normal heller. Jag vill kunna larva mig och göra bort mig och supa mig klapp kanon och göra vad jag vill.

Men riktigt sån är jag inte :P Men jag kan om jag vill ;)
Så där har ni en del av mig. Har jag glömt nått så hojta till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0