Love Hurts

Ja då var det dags för inlägg nummer två på listan och det var då:

MIN FÖRSTA KÄRLEK

Ja alltså det finns nog kanske inte egentligen så mycket att säga kanske. Kärlek gör ont och det här var inte ett undantag.

Han hette Chrille iaf och jag var 16 år gammal :P Åh jag var så kär så det var sanslöst :P Jag bodde i Luleå då så jag tog bussen dit när tillfället fanns :P Det var aldrig nått seriöst även om jag ville det men han hade inte samma tankar som jag. Och ont gjorde det och inte nådigt :P

Det gör som ondast när man lägger fram hela ens hjärta i andra händer. Sånt ska man akta sig för. På nått sätt så kan man som aldrig helt glömma bort sin första kärlek. Och det vill jag nog inte heller. För nog fan hade jag roligt under den korta perioden :)

Var det värt att falla head over heels för en kille? Både ja och nej :P Ja för det är en skit bra kille och vi har fortfarande kontakt så det är som kul :) Nej för att det gör så förbaskat ont! Spec när det inte är nått snällt avslut.
Man ska nog inte vara kär trots allt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0