Please don´t go

Ja jag vet.. Min uppdatering är sämst :P jävlat sämst. Men iaf så nu tänkte jag att jag kan skriva ett par meningar här.

Men vad riktigt ska jag skriva om?

Ja vi kan börja med att skriva om min ångest jag börjar få för att jag ska flytta från mamma :P Det känns jätte hemskt!! Fastän jag inte bott hemma på flera år så nu när jag bott hos mamma i typ en och en halv vecka så inser jag att det kommer bli tok ensamt utan min tant :P Och Ina... Dock ska jag ha Ina i nästan en vecka i december men då är jag ju fortfarande utan min mamma :P Bah känner mig som ett barn på nytt men jag är så skadat mamma kär så det finns inte :P

Sen kan jag berätta att soc gav mig fingret. Brutat :P Så no money för december. Yay vad kul!

Hmms... Armageddon gick nyss på tv. Stor grinade i slutet :P Men det är ju mig det handlar om och jag grinar till massor av filmer. Även skräck filmer :P

Oh på tal om filmen! Nu ska ni få höra :P Jag gick och såg Saw i fredags. Den var inte så bra men jag gillade 3D effekterna :) Sen så for vi ut på stan en del :) Det var jätte trevligt! Tack Lisa! :D

Sen så är det ju då snart dags för den här flytten jag pratar om. Men det kommer nog se ut såhär: Den 1:a december så kommer jag fara och hämta ut nycklarna sen ska vi tapetsera köket. Kanske få utkörning av möblerna? Återstår att se. Men sen typ veckan efter så flyttar jag in ordentligt för då är min mor ledig och kan hjälpa mig flytta :)

Nu sitter jag för den delen och tittar på valar på animal planet och delar digestive kex med ina och dricker mjölk. Men ska nog snart stänga av datorn och krypa ner i soffan framför mer tv :P

Puss å kram på er och hoppas ni har haft en bra helg än så länge :)

(Ingen bild idag, törs inte försöka med tanke på vilket skit internet mamma har)


Kommentarer
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Men du kommer ju bo nära mig!!! Och din son ;P

2010-11-21 @ 09:12:10
URL: http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0