Sleepless night

Börjar bli tokigt less på att knappt sova på nätterna. Inte för att jag på något sätt är ovanligt trött, utan kroppen har nog vant sig vid att inte sova så mycket.
Men det löser sig, det tar bara lite tid tror jag.

Ja annars så har jag packat ihop en stor del av min lägenhet nu. Pappa kommer på torsdag och hämtar alla möbler och sånt så det känns som bra att det är på gång. Dock så ska jag leka hemlös i drygt två och en halv vecka men det gör mig inte så mkt. Jag har alltid mamma och underbara vänner så det är inga problem.

Men jag längtar tills min lägenhet är min. Det ska bli jätte skönt att flytta hem igen. Öjebyn är mitt riktiga hem, det trodde jag inte riktigt förens jag lämnade det. Då insåg jag att just nu så vill jag inte vara nån annan stans än där. Och därav flyttar jag också tillbaks. Jag flyttar hem.

Och det känns skit bra!

Dock är det alltid way för jobbigt att flytta :P Kan ingen komma och packa ihop och transportera sakerna dit samt packa upp det åt en så allt är klart när man kommer? Dock så kan man säkert hyra nån som skulle kunna göra det åt en. Tror jag iaf? Det är dock inte ett alternativ :P Vill inte nån okänd ska rota i mina saker :P

Jo, jag vann 100 kr på bingolotto i söndags. Ska börja spela bingolotto varje söndag har jag kommit fram till. Nångång borde jag vinna nått större va?

Ajja nu ska jag se en film. Är snorig och jävlig. Skyller på Merlin ;)

Ha det bra mina söta läsare!
(Och Carina, klart du räknas som en av mina söta läsare!)




Kommentarer
Postat av: carina

låter bra det :)

Be Evelina om hjälp med flytten hon är så van ... asg



eller hur Evelina

2010-11-10 @ 14:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0