We are family

Och så kommer vi till dag tre!

MINA FÖRÄLDRAR

Då ska vi se. Ja jag har som många andra personer två föräldrar, en mamma och en pappa. Och jag måste nog säga att mina föräldrar är världsbäst.

Jag bor ju för tillfället hos mamma innan jag ska flytta :) Jag och min mamma har skit bra kontakt. Men det har vi inte alltid haft. Ni förstår att jag har inte alltid varit lugn som en mindre filbunke, jag har varit ganska hmm hur ska jag säga det med ett bra ord? Öhh vi tar ordet Halvrebellisk. Så mina föräldrar har inte direkt haft den lättaste resan med mig. Men det löste sig när jag var typ 16 med mamma. Då satte vi oss ner och verkligen pratade.

Så där kommer min braiga relation med min mor :) hon är min totala stöttepelare genom jävlat allt. Utan henne så vet jag inte vars jag hade varit.

Dock så påstår jag inte alls att jag har en dålig pappa. Han är en jätte bra förälder men tyvärr så har vi inte haft så bra kontakt eftersom vi är så lika varandra så exploderar vi mest på varandra. Dock så blev det massa bättre när jag flyttade hemifrån. Så nu har vi en bra kontakt ändå :) Det är absolut inget fel på pappa men det är ju bara så ibland att man inte kommer överens. Jag skulle dock aldrig önska att jag hade en annan pappa.

Jag är total nöjd med mina föräldrar! Ska se om jag inte hittar nån bild på mina päron :)




Dålig bild men det enda jag hittade på pappa :) det är han utan hjälm :P



Jag och min mamma i bulgarien :)

Sådär ja :) då var dag tre avklarad och nu har jag berättat om mina föräldrar :)
Hoppas ni har lika fina föräldrar som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0