Never easy

God morgon hela högen. Dock så var det kanske inte nån direkt god morgon då jag just fått veta att fina Jebbe som jag red i sunderbyn har dött... Huvva han var verkligen fin alltså... Men han var ju 21 år och hjärtat orkade inte längre... Tänker på barbro och ulrika som haft han i 16 år... Det är aldrig lätt men att det ska gå så fort utan förvarning...

Nä det var verkligen en fin häst och jag hade tänkt fara och hälsa på dom nåndag men det vart aldrig av. Sånna gånger man kommer på att man ska inte ta saker för givet. För mitt i allt så mister man chansen att göra det man hade tänkt.

Han hade då haft ett bra liv iaf. Tror aldrig han skulle kunnat haft ett bättre. Men nu var det hans tur att vandra vidare.

Du har det nog bra nu då du inte har ont i ryggen eller något länge.

Vila i frid Hierbaz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0