Only when i sleep

bah kan man verkligen ha mindre motivation än mig? Jag är trött och vill sova men jag måste packa och jag måste söka jobb för soc imorrn. Har möte där. Sen så ska jag duscha och gå ut med hunden också... Men som sagt, jag vill ju bara sova? Blää

annars då? Jag ska fixa mitt hår på torsdag. Ber till gudarna att jag ska bli nöjd men har inte fått tag i min favvo frisör så jag fick leta mig nått annat :/ Sen så blir det pite ihelg och fest! Yey :D
Är snuskigt taggad alltså :P ovanligt nog :D:D Bara hoppas på att det håller i sig tills ihelg haha :P

Måste ringa soc i piteå imorrn också... Dessa soc tanter alltså :(

Känns som att man har fullt upp nuför tiden fastän man inte gör så mkt. Eller jo den senaste veckan har varit ganska tokig. Fick ju dock en ordentlig paus i piteå under helgen med hunden :)

Nä nu till att söka jobb, sen ut med hunden och sen duscha :P sen sova kanske haha ;P

Ha en helt underbar helg alla söta läsare <3


Kommentarer
Postat av: carina

känner mig söt ... eftersom du skrev ALLA SÖTA LÄSARE och jag läste s

2010-10-28 @ 06:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0