What do you say when words are not enough

Ny dag nya tag.

Idag så ska jag och lämna prover igen för en del av dom jag redan lämnat är spårlöst försvunna så bara lämna nya. Jag ska lämna två idag och ett imorgon.

Annars då? Jodå det rullar på i sin egen hastighet. Jag fyller snart år. Yey. Så ihelg ska jag förhoppningsvis till Öjebyn och fira min födelsedag där med mina vänner. Pappa ska bara få bilen besiktad först.....

Och sen så är det nog inte så mycket nytt på min front. Jag tvättade igår :P skit intressant information jag vet! Och så ska jag städa upp här inne idag och packa klart och allt för imorrn :)

Så ska jag och familjen käka middag tillsammans på måndag iaf då det faktiskt är min födelsedag. Det blir säkert trevligt kan jag tro.

Sen så ska jag till läkaren på onsdag i gällivare. Därför jag ska ta resten av proverna innan dess. Resten av proverna togs i fredags så dom här måste skickas så snart som möjligt.

Men det blir säkert bra :) Kanske lägger ut nå bilder från min b-day sen om jag tar nå bilder :P

Ha en bra helg och torsdag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0