What I thought was a dream, Was as real as it seemed

Ja då var man alltså 21. Hur det känns? Som för 23 timmar sen då jag fortfarande var 20.

Tänkte berätta lite om min helg som jag spenderat i öjebyn. Det har varit riktigt trevligt. Kom ganska mycket folk och fikade och grattade mig så det kändes riktigt bra. Sen så var jag ut och åt med mamma, pappa och syrran igår på Harnet som ligger vid malmuddsviadukten. Åt kycklingfilé med ris och currysås. Helt okej mat.

Annars idag då då det faktiskt är min födelsedag? En himla många grattis på facebook och nått enstaka sms. Annars har jag varit på AF, varit till stugan och burit fönster, varit hos mormor, varit hos farmor, sett en ny lägenhet och så har min syster varit här och jag fick jätte fina blommor!

Plus så fick jag ett oväntat besök. Det vart dock kortare än jag hoppats på men jag vart positivt överraskad iaf. Det kändes bra att få besök.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Har huvudvärk.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0