Catch me if you can

Jaa ny dag nya tag. Fast nu har ju dagen blivit ganska gammal känns det som.. känner mig jätte trött och sliten så blir nog soffdeg ikväll. Ska försöka fixa tvättid antingen imorrn eller tisdag så det är gjort och städa med.

Tänkte berätta lite om min vecka. Först så var jag ju som sagt på IKEA med mamma och syrran. Köpte dock typ ingenting. Lite blockljus och sånt. Sen så for jag till stugan och tog det massa lugnt.

Sen onsdag kom ewe till stugan och vi käkade middag och så gjorde jag efterrätt :) Så kul att träffa hon när man väl har chansen :) sen på kvällen åkte jag till piteå

På torsdag så var det som ganska lugnt. Vi såg Resident Evil på bio i 3D :) Har ju aldrig sett det förut så det var ganska roligt :) Brillorna var ju dock inte så sexiga eller sköna :S Men iaf filmen var okej :) dock var det jobbigt för det kändes som en evig väntan då den började 00.01 på natten :P

Sen fredag åkte vi tillbaks till stugan och drack och spelade guitar hero och sånt :) Det var skit skoj!

Sen lördag så tog vi en vit dag :P Såg den nya robin hood med russel crowe. Den var sådär men gick att se iaf :)

Nää soffan nu och vila en stund. Kanske käka nå middag vi får se :)

Till helgen så ska vi fira min morbror så det blir säkert kul med en liten fest med släkt och familj :)




Så känner jag mig nu :P inte att jag direkt har haft nån mardröm men jag skulle inte tacka nej till sovsällskap :P grymt kramsjuk!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Jag diggar för full hals i största allmänhet, för dom driver med allt. Sverigedemokraterna, moderaterna, kungen, George Bush, fotbollshuliganer mm. Underbart!

2010-09-20 @ 16:36:43
URL: http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0