Fight fire with fire

jaa dags för en uppdatering känner jag :P Jag kan berätta lite om mitt urtråkiga liv för den delen. Jag brukar se fångarna på fortet på vardagarna :P ganska underhållande ibland. Och alltid tänker man: Undra hur jag skulle kunna klara just den där uppgiften och gåtan. Och med tanke på hur jag ser ut och hur bra min hjärna funkar så har jag kommit fram till att jag skulle inte klara nått av det :P

Men drömma går ju :P Och ni vet skorna jag la upp i det förra inlägget? Dom fick följa med hem :P Tack syrran för en tidig födelsedags present :D

Jaa jag höll på att dö idag också för den delen. Min lampa på toan hade gått så jag hade ljus där för att kunna se nått :P Och en kompis brände fingrarna när han skulle tända ljuset så han tände eld på en papperstuss och kastade ner i glaset :P jag hade en egen öppenspis på toan måste jag lägga till :P och den var fan inte lätt att släcka! Försökte blåsa ut det men det var ju som att lägga dit en pappersbit till.. Så lågan vart med andra ord ännu större. Så då hällde jag vatten på det. Kallt vatten... Och då släcktes det ju ioft men glaset sprack ju totalt :P vart ett jävla liv på lyktan efter det :P smattrade och hade sig. Fick nästan en hjärtattack.

Imorrn så blir det att följa till pite för att lämna ett fönster och sen ska jag och en kompis på ett hemligt uppdrag :P eller ja jag står för det hemliga uppdraget eftersom jag ska vara fyllechaffis. Där sa jag just vad mitt hemliga uppdrag var.. Attans!

Nu ska jag se tv en sväng. Och diska :)

Ha det bra mina läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0