This is my life

nu har det ju gått ett par dagar sen jag uppdaterade men internet i stugan har verkligen inte velat vara med alltså :P bara jävlats och jävlats.. Men iaf kan ju berätta lite om vad jag har roat mig med i stugan.

Vi kom ju fram i onsdags och då tog vi det lugnt på dagen sen kom carro och hennes syster och vi såg idol och skåne fruar :) Det var jätte roligt :P Hur mycket skratt som helst :P Var väl behövt måste jag erkänna :)

Sen igår så lämnade jag stugan och for till Älvsbyn till min honey Ewe :D Saknar hon när hon är borta så mkt alltså :P Så vi drog raggen i älvsbyn (asgarvar bara när jag tänker på raggen i älvsbyn... Ganska patetisk :P)
Och så kollade vi runt på hus :P Hittade ett litet blått hus till salu som vi har planerat att införskaffa oss :P Dock så vill jag inte bo i älvsbyn och vi har inte råd till nått hus heller för den delen :P

Så vi övergav älvsbyn ett tag och for till påle och hälsade på nå kompisar :) Det var skit trevligt :) kul med omväxling om inte annat :P

Sen idag när jag kom hem så hade jag fått tid för att träffa läkare angående operation. Så den  13 oktober ska jag och mamma till gällivare mest troligt. Dom kunde inte ha tagit det en smula närmre? :P Så jag och mamma lär väl förmodligen få ta in på hotell eller nått dagen före för jag ska vara där elva och det kändes ju lite väl att börja köra as tidigt :P Men vi får se. Är ju en dryg månad kvar :)

Men nu ska jag hänga tvätt :P
Ha en bra helg!

(ingen bild idag.. Min dator kruppar massor....)

Kommentarer
Postat av: sara

Hej=) Chockad jag blev när jag såg att du fortfarande har kvar designen jag gjorde för nått år sen! =) Bara säga till så kan jag göra om den om du är less! Sen om du fortfarande vill ha kvar mig på länkar lär du få byta blogg på mig, du har den gamla på dina länkar =) Hoppas allt är bra me dig! kram sara

2010-09-12 @ 14:09:05
URL: http://lillsaraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0