There ain't nobody like me

På nått lustigt sätt var det ganska skönt att komma hem. Dock ska det bli ännu skönare att komma till stugan :P

Men imorrn är det en roadtrip till ikea iaf. Måste erkänna att jag är verkligen inget större fan av ikea alls. Så mkt folk och skit. Dock kanske det är mindre imorrn eftersom det är vardag och mitt i månaden. Hoppas hoppas.. Ska även smyga in på alko en sväng :P

Men jag har dock inte en aning om vad fan jag ska köpa på ikea? Dock brukar man ju ändå komma hem med en massa små skit som man inte behöver men jag vet verkligen inte. Nya knubbisar kanske? En tavla? Har jag dock inte plats med men ändå. Vi får se :)

Annars ska jag förmodligen på nattbio på torsdag. Eller ja det är ju tekniskt sett fredag då eftersom den går 00,01 :P Ska se Resident Evil i 3D :D Det ska bli grymt kul om det blir :D

Livet känns lite bättre nu faktiskt.

Läkarmötet ser jag fram emot nu när det har sjunkit in så det känns bra också. Jag tror det kommer vara skit jobbigt och totalt värt det :)

Oooh måste bara säga att jag var så duktig och röstade idag :) Det vart på sverigedemokraterna ifall det är nån nyfiken själ som undrar :)


Kommentarer
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

köp en tavelram så får du en bild på nasse att hänga upp på väggen =)

2010-09-13 @ 22:07:05
URL: http://missgrimm.blogg.se/
Postat av: sara

Ok=) bara säga till när du har nån idé=)

2010-09-14 @ 10:10:24
URL: http://lillsaraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0