So sick of love songs

börjar bli redigt less på att inte sova alltså :P Somnade vid sju kanske och upp halv tio :P yey :P

Känner mig inte så kry idag faktiskt. Har sjukt ont i huvudet och känner mig yr :/ så idag ska nog bli ganska lugn tror jag. Eller jag ska gå ner och se om det finns nån tvätttid så jag ska nog roa mig med det kanske. För jag behöver verkligen tvätta :( Tänk om tvätten tvättade sig alltså :P

Och jag och ewe har kommit på värsta grejen. Om det nu blir den helgen (första helgen i oktober) så ska vi börja med att se massa fjortisfilmer och sen så ska vi som åldras över helgen för på söndagen ska vi spela bingolotto :P och så ska vi ev. på bio och göra massa annat skoj bara hon och jag :P Det kommer bli awesome!

Och imorrn så drar jag till stugan för lite skogsmys :) ska även hälsa på ewe i älvsbyn och hade tänkt åka förbi mormor också :)

och igår, jag var så sjukt kärlekskrank :P Eller ja jag var på ett väldigt kramigt humör :P men det enda jag kramade var då mitt täcke haha :P

Kommer hem igen på fredag :) så jag kanske bloggar innan dess, kanske inte :P sicket mysterium mina vänner!

nä nu ska jag fundera på att klä mig :P dock så kan man tvätta i pyjamas ju! Det bevisar ju bara att man måste tvätta sina vanliga kläder om man går runt i pyjamas, right? Får fundera på det där :)

Ha det bra!

(hade jag haft den här valpen hade jag letat ihjäl mig!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0