You can´t break a broken heart

Blää tror jag håller på att bli sjuk! Jävla skit alltså...

Ajja nog om att tycka synd om mig, fast det får ni gärna göra iaf, så sitter jag fortfarande i min rosa pyjamas :P har så ont i huvudet så jag kan knappt gå in i köket och titta ut genom fönstret så känns det som att nån typ pangar mig i huvudet med en slägga eller nått. Så vardagsrummet och soffan är min grej för tillfället..

Ja och imorrn far jag till stugan :P trodde det var idag men icket :P Känner mig lite halv haj på dagarna måste jag erkänna. Dock hade jag gärna åkt upp dit idag men mamma jobbar så det blir lite problematiskt.

Och jag har kommit på en sak som jag ska försöka göra i varje inlägg :P Hittade en sida med massa bilder på hundar och valpar med en text till varje :D texten verkar dom ha skrivit på engelskt barnspråk så undrar ni över nått ord så hojta till kan vi nog lösa det tillsammans :P

jag har ju faktiskt varit skit duktig med bloggen och skrivit varje dag sen i söndags :P det är fan stort!

Ja snart ska jag lägga mig i badkaret med hårinpackning och mysa en stund. Kanske blir som en hälsokur? Vem vet?

Men ni kära läsare jag hoppas ni mår bra och så kanske vi höres imorrn om jag är lika duktig då :P

Haha ha det bra :)

(jag som sjuk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0