you only want the ones that you can't get

Ny dag, nya tag!

Har varit i stugan, kom hem igår kväll :) Så då satt jag och en kompis och surrade och hade oss :) det var faktiskt riktigt kul :)

Men nu är jag hemma själv :) och sitter fortfarande i min rosa pyjamas med nasse på :P Och funderar på att göra nån nytta här i livet. Tvätta? Diska? Allmänt städa?
Även om jag vet att jag skulle behöva göra alltihop så kommer jag inte så långt på den fronten :P Det känns som en dag då jag verkligen inte vill göra nått. Jag lär dock göra det iaf eftersom jag blir nog för rastlös snart :P

Måste btw få berätta om min dröm som jag hade inatt. Haha jag skrattade fan när jag vaknade :P Handlade om en som heter tim, hans flickvän matilda och henke. Ja men dom tre körde bil iaf och voltade. Och jag skulle då hjälpa dom och hämta dom eller vad man nu ska säga. Och så har henke ett luftgevär eller nått sånt och tim skriker åt han att skjuta mig och jag ber henke att inte göra det och han gör det inte. Sen så kommer Matilda och ska ge mig stryk :P Sen då skulle jag tillbaks till mammas bil som jag då hade. Men då var den borta från där jag ställde den och gatan jag var på var helt plötsligt i spanien och vi var mitt i en festival. Så jag betalade in mig med spanska pengar för att komma in och hämta min bil som var borta :P plus att jag var då jagad av tim och matilda :P Satan så sjuka drömmar jag har ibland haha

Hopplöst att få myror i benen när man är inriktad på soffmys. Kanske jag ska ta en promenad? Det lät fan skit nice :D Plus att min mp3 är laddad med gammal musik som jag lokaliserade på datorn :P Det är jävligt nice :)

och vädret är perfekt för en långpromenad. Mulet och svalt :) I like it :)

Kanske man ska boka en tvättid för imorrn då? Det kändes ju tok bra :) och ska lägga ut mitt akvarium på blocket. Nu jävlar ska det bort

Så med andra ord om nån vill ha ett 60 liters akvarium med ny pump, två mini koi fiskar, en öronål och en relativt stor mal så är det bara höra av er :P Följer med doppvärmare och massa dekorationer också :) och en sån här rengörings sak som suger upp vatten och en liten håv och mat åt dom :)

Köp det!

Ha en bra söndag :)
Puss och Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0