each day's a gift and not a given right

Hallå där ute!

Har ni skådat detta underbara väder måntro? Det är ju fantastiskt! :D Åh man blir så glad i hela kroppen!

Livet är som bra underbart nu känns det som. Jag har förmodligen skrivit det i dom senaste inläggen men jag mår kanoners! Plus att jag har ina här och hon ska vara här i över en vecka till och det är så skönt!

Så idag har jag och ina varit ute och promenerat i en timme här i öjebyn. Det enda negativa var att jag inte tog med vatten åt ina så hon var ganska slut av värmen när vi kom in igen så nu ligger hon och sover här brevid mig :)

Ja och som jag sa tidigare så har jag ju fått min bil nu :) Dock kör jag nästan ingenting just nu för jag behöver ingenstans plus att hon fortfarande har vinterdäck. Men inte nu till veckan utan nästa ska jag hem till pappa och då ska han byta dom åt mig :) Den fredagen ska jag även tatuera mig! Fy bubblans vad jag längtar! Nått så sinnesjukt!

Plus att jag och Ewe beställde kläder för nån dag sen! Vi gillar rea så vi fick ändå ganska mycket och vårat paket går på sammanlagt ca 650 kr. Och tror det var drygt 10 plagg i det så det är mer än okej ;D Hittade en jätte söt klänning som jag hoppas ska passa bra för den kommer vara skit fin till sommaren :) Kostade bara 90 kr :P

Ikväll blir det nog att hitta på nå med Ewe och Zvea då Ewe lämnar mig imorrn :/ Men ikväll ska vi ha kul! Undra bara vad vi ska göra för nått? ajja det löser sig.

Önskar denna satans huvudvärk släpper snart. Men det börjar gå åt rätt håll iaf :) Blir inte alls yr lika ofta och huvudvärken håller inte i sig exakt hela dagarna så det är skönt :)

Nä nu är det dags att göra nått tror jag!

Ha en bra tisdag <3




Gammal bild på mig

Kommentarer
Postat av: Ingela

Byt däck ! du ska ju hit

2011-05-02 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0