Fucking perfect

Nu är det såhär skit längesen jag bloggade sist igen.

Men jag kan ju berätta vad som hänt i mitt liv so far :)

Ja viktnedgången knallar på, dock sakta som faan tycker jag. Men jag har tappat 18 kg så jag är nöjd iaf!

Sen så mår jag bra nu! Jag mår betydligt bättre än jag gjort på väldigt länge och det är tack vare att jag har börjat spendera mer tid med dom som jag verkligen tycker om istället för att lägga all min fritid på nånting som inte egentligen är viktigt.

Så livet känns jävligt bra just nu! Det lutar åt att på onsdag så ska jag hämta bilen! Så det blir min första egna bil och det känns förjävla bra! Dock kommer det kännas helknasigt med tanke på att då blir det ju en kostnad med att tanka och sånt :P Det är jag verkligen inte van vid alltså :P Nu lät jag precis som världens mest bortskämda person och ibland så stämmer det faktiskt lite tyvärr... Men jag håller på att ändra på det också ;P

Sen så har jag ju fått hjärnskakning :P Tefat är livsfarligt! Så nu väntar nån vecka med yrsel, huvudvärk, koncentrations svårigheter och sånna problem :P Gud vad härligt ;P

Och så ska jag, ewe och zvea fara till luleå den 29:e för att tatuera oss! Oj vad jag har längtat alltså. Jag har ju inte tatuerat mig på snart ett år så det börjar fan bli dags tycker jag :D

Livet är bra, mycket bättre än vad jag trodde det skulle vara efter all skit :) Så jag är en väldigt positiv person nu och det känns så jävla bra!

Och måste bara säga hur mkt jag älskar mina vänner som stått brevid mig trots all skit jag har dragit med mig :P
Ni är allt för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0