I'm loving angels instead

Idag är en helt underbart fin dag måste jag säga. Solen skiner så jävla härligt! Så jag är på bra humör även idag ;P

Kan ju berätta lite om gårdagen kanske :)
Jag kände mig inte så pigg igår, typ hade jätte ont i huvudet, orkade ingenting utan ville bara sova typ. Och jag är ingen person som sover särskilt länge så det var konstigt att jag var så slut.

Men iaf så hade vi typ disneyfilm marathon eller något :P Jag älskar ju disneys filmer så vi såg först Svanprinsessan och sen lilla sjöjungfrun. Och där emellan så såg jag ett glee avsnitt samt att jag for på konsum och hämtade ut min buddha poster :) Kan lägga ut en bild nån dag om jag kommer ihåg, när jag nu har tagit fingrarna ur arslet och hängt upp den :P

Ja men efter filmerna så gick jag till Ewe och försökte hjälpa henne med läxan men jag är ganska IQ befriad känns det som. Kommer inte ihåg särskilt mycket av skolan och vad som var vad. Och efter det så knallade jag till Zvea och såg big brother och plastikdoktorn.

Och ikväll kommer ewe hit och då blir det tisdagsmys med ost och kex typ och så ska vi se Plastikturisterna :)

Lutar åt en himla bra dag!

Btw, vet nån hur man anmäler andras bloggar?



Saknar löshåret liiite faktiskt ibland ;P

Kommentarer
Postat av: Ingela

Fint! Kan sy in nytt,när du vill! :-*

2011-04-05 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0