it's gonna be my year

Idag känns som en bra dag än så länge! Visst klockan är ju inte så mycket än men jag ska snart ge mig ut på en långpromenad hade jag planerat :) Har beställt en skit läcker buddha poster från internet så ska passa på att hämta ut den i samma veva :)

Sen sitter jag och funderar lite... Jag ska på IKEA snart och jag är i valet och kvalet. Har hittat en byrå jag jätte gärna vill ha som heter hemnes. Men den kostar 995 kr. Sen finns det en annan som jag skulle kunna nöja mig med kanske för 349 tror jag. Men samtidigt så är den andra byrån större än den billigare och ganska mycket större så jag tror det hade sett tusen gånger bättre ut. Men det skiljer ju en del i pris. Nått tips på vad jag bör göra?

Annars så har jag och ewe börjat med nyttigare veckor nu :) Vi ska dansa zumba minst två gånger i veckan och börja äta bättre :) Det känns jävligt bra så kanske min viktminskning ökar i fart ;D

På torsdag emigrerar jag till luleå :) Då ska jag umgås med min mamma och sen på fredagen ska vi och se Jerry Williams på Coop arena. Ska bli så jävla roligt! Älskar Jerran! :D

Sen kanske man ska ta och dammsuga också? Men det känns ju ganska surt att dammsuga nu när man drar in så mycket grus när man går in. Dock så är det ju nödvändigt om jag inte vill ha tamejfan en sandlåda i hallen :P

Ha en bra måndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0