We belong to the light, We belong to the thunder

Hoppsan hejsan!

Åh vilket underbart väder det är ute! :D

Kan ju berätta om min helg lite grann kanske :P

I fredags så var jag ju och såg jerry williams! Och dra mig baklänges vilken show! Det är tamejfan det bästa jag nånsin sett! Och när han sjöng vintersaga alltså. Det går inte ens att beskriva med ord hur underbart det var. Så tusen tack till min kära far som gav mig biljetten. Kommer nog vara evigt tacksam för det :)

I lördags så for jag hem från lule och åkte först på öppet hus på framnäs och kikade hur ewe och emma skötte sig på lektionen :P dom får godkänt av mig :P efter det så for vi och handlade och solade solarium! Jag har börjat få lite färg nu :D Sen så for vi till ewe och väntade in malin hedvall och emma :) så då drack dom vin (jag drack vatten och saft) och så spelade vi ett par spel :) Ewe och malin vann i typ allt :P Sen så gick jag ju hem och var hemma strax före tre :) Hade dock glömt balkongdörren öppen så det var inte många plusgrader hemma haha :P

Igår så hade jag och ewe som vanligt söndagsdejt där vi ser Jersey Shore och sen brukar det bli nån film :) Igår vart det filmerna Season of the witch och Red :) båda var helt okej :) somnade dock till red och missade slutet :/

Idag blir nog en bra dag som alla andra dagar :D Ska strax in på af iaf och lämna nå papper och så på FK och lämna papper :P Massa papper överallt typ. Sen funderar jag på att åka hem till Luleå idag. Jag har inte bestämt mig än om hur jag riktigt ska göra. Antingen åker jag idag eller imorrn. Vi får se :)

Ha en underbar start på en ny vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0