What a wonderful world

Åh vilken underbar dag! Underbart väder och allt är skit underbart alltså :D

Igår så bokade jag tid för att göra akrylnaglarna :D Så på torsdag ska jag göra dom och jag håller på att längta ihjäl mig! Och det bästa är att före det så ska jag på ikea och köpa en byrå jag har dreglat efter hur länge som helst samt en lackhylla :) Det lär ju förmodligen bli nå mer småskit också men det är det som jag har planerat att köpa iaf :D

Och sen på fredag så ska jag ju tatuera mig :D Eller jag, zvea och ewe ska tatuera oss :D Åh det har ju gått ett helt år sen jag tatuerade mig sist så det är fan på tiden alltså! Plus att min kära pappa ska byta till sommardäck på golfen :)

Veckan som kommer verkar inte bli nånting annat än helt suverän och det känns förjävla bra!

Plus att jag har gått ner över 20 kg nu! Och det känns ännu bättre! Jag är så sjukt glad just nu så att jag ska ställa mig och diska och städa lägenheten så jag bara kan mysa sen! Med världens bästa Ina och världens bästa vänner :D Förutom då Ewe som är nere i eskilstuna och hälsar på hennes bror med familj för dop :) Saknar dig min lilla ärtskida!

Ha en helt underbar fredag! Det tänker jag ha iaf ;D



Jag vill åka utomlands! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0