Holiday!

Har ju glömt att berätta för er att jag ska utomlands snart! Eller ja, typ snart :) Den 25 september så åker jag en vecka till turkiet med mamma :) Sen far jag två veckor i december med ewe och hennes mamma och birger :) Så det ska bli så jävla skönt nu när det har börjat bli kallt ute att komma tillbaks till värmen igen ;)

Annars då? Nå jag har tänkt och gå och kolla om det finns nån tvättid idag. Har som ullt upp hela veckan förutom idag!

tiTisdag:

Så ska jag till luleå och tatuera mig :)Blir min nionde tatuering och jag håller på att längta ihjäl mig! Sen ska jag även hämta nå bildelar till golfen och käka middag hos mamma :D

Onsdag:

Ska jag till tandläkaren 07,30 och sen ska jag och ewe på kurs som börjar 09,30 i sunderbyn :) Vi slutar typ 17,30 eller nått liknande :) och så kanske jobb när jag kommer tillbaks :)

Torsdag:

Även då är det kurs som gäller :) Men då börjar vi tidigare och slutar typ 16-17,00 nånting sånt. Och så kanske jobb på kvällen :)

Fredag:

Då är det kurs även här :P Vi börjar åtta tror jag att det var och slutar tre :) Hoppas på jobb efter det! Det blir nog kanon bra! Plus att jag tar hem cadillacen då också ;)

Lördag:


Är jag ledig :D Då ska vi ha middag och mysa på där och sen blir det motorgården och fest :) jag har ordnat chaffis och allt så :) Är ju sista cruisingen för i år :)

Just nu så känns det som att man kommer inte vara hemma mer än för att sova i veckan :P Men jag gillar att ha saker att göra :P Det kommer bli en bra jävla vecka alltså!!

Ha det bra tills vidare!

Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0