Nightmare

Hej och hå idag har jag verkligen drömt att alla hatar mig :P Först så var det en katt som attackerade mig brutalt! Sen så träffade jag en föredetta kompis som skulle slå ner mig som dock aldrig gjorde det.
Och sen träffade jag ytterligare en annan gammal kompis som typ bitchslapade mig. Det gjorde dock inte så mkt för det var med så lite kraft. Hade nog varit ungefär likadant i verkligheten haha.

Sen så började jag falla helt plötsligt :P Jag skulle springa nånstans och sprang i trapper som såg ut som rulltrappor men dom stod still och den var brantare och stegen var högre än normalt så oavsett hur många gånger jag sprang ner för den så missade jag alltid sista trappsteget och föll. Till slut så hade jag fallit så mycket att ena nerven i benet hade kommit i klämm så jag kunde inte stå alls. Så då kom det nån tant och hjälpte mig och sen vaknade jag.

Drömmen låter inte så läskig men seriöst, nu vet jag hur det är att känna sig hatat av så många :P Fan om till och med katter hatar en då är man nog fan i trubbel alltså. Känner mig dock lugn på den fronten än iaf. Nog är det folk som hatar mig, såklart, jag väljer bara att inte bry mig :)

Nä kallax ikväll med två mini muppar :) Dock ska det bli trist att dom åker hem men sånt är livet. Och eftersom jag ändå ska hem med det gröna aset på min parkering så kan jag ju likagärna ta med dom också :)

Ha det bra tills vidare ;)




Typ så mkt älskar katter mig...

Kommentarer
Postat av: moa

Hej skulle du vilja hjälpa mig att vinna min första bloggtävling någonsin? isåfall klicka dig in här http://ciaobellaaa.blogg.se/2011/august/outfit-tavling.html och kommentera nummer 6! Så skulle jag bli väldigt glad. Och du det uppskattas mer än du tror! kram på dig :)

2011-08-22 @ 16:15:18
URL: http://moahedeens.blogg.se/
Postat av: moa

Hej skulle du vilja hjälpa mig att vinna min första bloggtävling någonsin? isåfall klicka dig in här http://ciaobellaaa.blogg.se/2011/august/outfit-tavling.html och kommentera nummer 6! Så skulle jag bli väldigt glad. Och du det uppskattas mer än du tror! kram på dig :)

2011-08-22 @ 16:15:27
URL: http://moahedeens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0