Somliga ljus brinner aldrig ut

Måste bara säga att jag har kommit fram till att jag älskar mitt jobb och mina arbetskamrater!

Så jävla härlig känsla! Jag vaknade imorse med ett leende och det har nog aldrig hänt att jag har gjort det av min alarm klocka haha :P Men det känns så himla bra! Plus att jag har fått förlängt till iaf sista oktober och det gör mig bara gladare :)

Och en annan bra sak jag måste säga är att jag såg Hur många lingon finns det i världen igår och gud vilken fantastiskt underbar film! Har nog aldrig gråtit och skrattat så mkt förut. Den kan jag verkligen rekommendera till alla! För det är en film som passar alla åldrar kan jag själv tycka :)

Annars har jag väl inte så mkt på hjärtat tror jag. Löning imorrn så då ska jag hämta ut mitt paket :) Och betala räkningar men det är inte lika kul.. Hoppas hoppas hoppas på en hyfsad lön :)

Sen har jag beställt en skit söt halloween dräkt som kommer när som helst också. Ska försöka övertala chefen att ha en halloween party sen! Hade varit asroligt! Och bara göra det enkelt typ att alla som är utklädda får gratis entré. Och dom som inte är det får betala typ 80-100 kr för att komma in. Billigt och bra enligt mig :)

Men vi får se. Ska prata med han lite mer imorrn när jag jobbar :P

Nu ska jag fixa nå middag innan det blir dags att gå ut och gå med Flobb :) Sen ska vi se nån skräck film som han tyckte verkade skit läskig. Jag är inte så känslig för skräckfilmer men vem vet? Kanske den ger mig en hjärtinfarkt eller två?

Ha det bra tills vidare och kom och käka lunch på sjöbodan! 79 kr kostar det och det är öppet mellan 11-14 :)

Puss å kram! <3



(bild tagen från google. Hur många lingon finns det i världen)

Kommentarer
Postat av: bella

Nu är outfittävlingen avslutad!

Kika in och kolla om din favorit vann!



Börjar med en ny tävling i helgen, den får du inte missa! :D



Ha en fin dag! :*

2011-08-24 @ 22:06:46
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Kika in i min blogg där du just nu får GRATIS frakt och grymma rabatter på in1.se där du kan köpa din egna jumpsuit :) Unikt erbjudande - endast hos mig!! (Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/2011/august/gratis-frakt-och-rabatt-pa-din-inone-passa.html) Kram

2011-08-24 @ 22:40:04
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Linda

Den filmen e helt underbar:D

2011-08-31 @ 13:33:33
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0