This friday night

Ja då var det ännu massa länge sen jag bloggade :P Men jag är ju aldrig hemma typ. Jag är inte ens hemma nu haha :P
Ja men jag kan väl berätta lite som har hänt iaf. För en vecka sen så tuppade jag av på krogen och spenderade natten på intensiven. Orsak okänd än så länge. Har absolut inget minne från nånting och var borta i ett par timmar.
Sen har jag bokat tatueringstid på tisdag som ska bli jävligt nice! som jag har längtat ;)
Sen så ska jag gå en fack kurs nästa vecka som i princip ger mig 2300 kr för tre dagar enbart för att sitta och lyssna :P Sweet? Jaaaaa :D
Annars har det nog inte hänt så mkt mer :) Jag ska jobba nu idag och imorrn, börjar fem båda dagarna.
Sen nästa helg är jag ledig lördagen och då blir det pite cruising ;) Ska dock ta det jävligt lugnt med alkoholen dock haha :)
Nä nu ska jag försöka få tag i müllers en vända och se vad dom säger. Sen blir det nog att börja rulla hemåt så man hinner göra sig klar för jobb :)
Ingen bild idag ;)
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0