Fuck you


Är det bara jag eller har det här ämnet typ redan varit? :P Ajja nog kan jag skriva vad jag hade på mig idag igen om det intresserar er :P Vilket det förmodligen inte gör men men! :)

Dag 14:
Vad hade jag på mig idag?

Jaa jag har bytt om en gång idag men när jag vaknade hos en kompis så hade jag på mig en svart lång t-shirt och ett par jeans leggings :) Sen när jag for därifrån och for till tanja så bytte jag om till en ny tröja jag köpte på Gina under mellandagsrean. En lång typ grå långärmad typ tunika kanske man kan kalla den. Skön som tusan :)

Sen så kan det hända att jag hoppar in i min pyjamas en vända :P Bara för att det är sinnessjukt skönt!

Oh och by the way, jag har hittat min nya favoritlåt för stunden :P Texten är så jävla skön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0